1

کسب درآمد از وب سایت

کسب درآمد از فروش رپورتاژ

این مدل از درآمد یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت و تولید محتوا است. کافیه یک سایت تخصصی در مورد یک موضوع بزنی و روی موضوعات خلا و کیورد گپ ها تولید محتوا کنی. این باعث میشه که خیلی زود سایتت به بازدید برسه و مطالبت توسط سایت های دیگه بازنشر بشه.

برای این که فروش رپورتاژ رو بالا ببری باید روی این 3 فاکتور تمرکزتو بالا ببری

  1. قالب سایت ( باید شبیه خبرگزاری ها باشه ) چند تا تبلیغ ( ایرانسل ، همراه اول ، اسنپ هم بی تاثیر نیست. )
  2. الکسای سایت ( با تولید محتوای مستمر و پوشش دادن اتفاقات روز و ترندها ظرف 4 الی 6 ماه به الکسای زیر 5 هزار و ظرف 9 ماه به زیر 1000 برسه.)
  3. DA ( دامین اتوریتی ) : این فاکتور برای خیلی ها فاکتور تصمیم گیری محسوب میشه ، پس مهمه که روش کار بشه.

برای افزایش DA ، لینک سازی حرف اول رو میزنه که میتونین خودتون با بازنشر مطالبتون توی سوشال مدیاهایی مثل توئیتر ، لینکدین ، فیسبوک ، ویرگول و… تا یه حدی افزایش بدید. باقی رو بسپارید به نرم افزارهای لینک سازی.

البته فاکتور 2 و 3 رو میشه با ترفند و تقلب هم دستکاری کرد که من توصیه نمی کنم با این روش ها به درآمد برسین ؛ چون کاربر خیلی خیلی زود تشخیص میده.

قدم آخر بعد از آماده سازی شرایط ، ثبت کردن سایتتون توی سایت های ( تسمینو ، تریبون ، REPORTAJ.IR ، بکوریتی و راشاوب ) که توی این ها 3 سایت اول بیشترین فروش رو دارن.

اگر سایت مجله ای داری و یا حتی فروشگاهی می تونی علاوه بر درآمدی که از تبلیغات یا فروش به دست میاری روی رپورتاژات هم حساب بازکنی.

برچسب‌ها: بدون برچسب

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *